dimecres, 25 de juny del 2008

Mercat Mediebal



Hola amics.

Aquest Cáp. de setmana dia 14 i 15 sa fet a Barberà del Vallès al desè


Mercat Medieval,;

Lloc, l’església romànica del poble.





Em gaudit d’aquesta trobada i em pogut veure els oficis que em perdut,com el manya, escalfant les barres de ferro i fent flors amb elles,tambè em pogut veure com treballaven el fang, feien cantis, safates i gerres, també em vist el Torné treballant la fusta, tots aquestos treballs eren fets a ma, no mes tenien aquelles belles maquines que es feien rodà ham al peu o la ma.També pudies comprar embotits, mel, formatges, pa Artesa i una mica de pastisseria fetes ham la recepta de la avia, tot molt bo,


La canalla va pogué fe una passejada al damunt dels petits rucs, i jugar amb uns jocs que ban posar, per que deixessin als pares tranquils, també ban pogué veure animals com gallines, baques i un xai, em passat dos dies mol agradables, podeu veure en aquestes fotos lo que us he dit.

Miquel